چکاوک آسمانی
نگارش در تاريخ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, توسط مریم کچوئی

"

یک دعای زیبا "

 

از خدا خواستم عادت های زشت را ترکم دهد ،

 

خدا فرمود: خودت باید آن ها را رها کنی.

درخواست کردم فرزند معلولم را شفا دهد ،

 

فرمود: لازم نیست، روحش سالم است، جسم هم که موقت است.

 

گفتم: مرا خوشبخت کن ،

 

فرمود: نعمت از من، خوشبخت شدن از تو.

 

از او خواستم مرا گرفتار درد و عذاب نکند ،

 

فرمود: رنج، تو را از دلبستگی های دنیایی جدا کرده، به من نزدیک ترت می کند.

 

از او خواستم روحم را رشد دهد ،

 

فرمود: تو خودت باید رشد کنی، من فقط شاخ و برگ اضافی ات را هرس می کنم تا بارور شوی.

 

از خدا خواستم کاری کند که از زندگی لذت کامل ببرم ،

 

فرمود: برای این کار، من به تو زندگی دادم.

 

از خدا خواستم کمکم کند تا همانقدر که او مرا دوست دارد، من هم دیگران را دوست بدارم ،

 

خدا فرمود: آهان، بالاخره اصل مطلب دستگیرت شد.